Verificare istoric vehicul
Daune, kilometri parcurși, evaluare
BMW 520d automat 2006, proprietar de 4 ani
Dotari:
Cutie automata
Trapa
Head-up display
Navi mare cu magazie 6 CD-uri si dvd pentru navigatie
Interior seria 7 bej cu reglaj electric pe 18 directii, memorii stanga-dreapta, incalzire, venitlatie in stare impecabila
Mocheta, covorase textil, plafon, centuri - bej
Climatronic triplu (setare si temperatura spate) cu reglaj electronic
Senzori parcare fara-spate
Perdeluta electrica spate
Oglinzi rabatabile electric
Soft optimizare motor, super safe 193-195cp facut la Bogdan onet + DPF off (initial nu am fost de acord dar a fost o decizie exceptionala)
Cauciucuri vara - iarna dot 2021-2022
Carlig OEM
Folie omologata
2 chei + cheia de plastic + toate documentele, carte, manual etc
De la inceput sa stiti masina are ca defecte: parbriz crapat (are ITP fara nicio problema) si 2 erori (AUC sensor pentru cunoscatori - senzor calitate aer nu e scump dar se strica orice ar fi asa ca nu influenteaza cu nimic oricum) si un bec pe spate de marsarier ca am vrut LED dar 1 e cu probleme se aprinde dar da eroar.
Elemente revopsite: bara spate, aripa spate dreapta (lovitura mostenita de la fostul proprietar), bara fata(un mic accident, accident e mult spus m-a zgariat cineva, detin poze)
Masina este la mine de aproximativ 45.000 km si a avut parte de o intretinere temeinica, detin lista exacta cu facturi de peste 3.000 eu: ulei cutie OEM ZF, bujii, releu bujii, fulie, curea accesorii, termostate+antigel, valva PCV, discuri placute fata-spate, amortizoare spate, tot ce inseama articulatii spate sunt in regula, brate fata, bucsi, bielete, garnituri DPF OEM, curatat catalizator, tampoane motor, baterie ianuarie 2024, tampon cutie, problema blocator volan rezolvata, anulat clapete etc.
Daca ai citit pana aici iti prezint si povestea masinii. Sunt sigur ca ai vazut cateva seria 5 deja si ai avut parte de surprize neplacute, inteleg perfect am fost si eu pe acest drum, de aceea vreau sa vii cu inima deschisa si sufletul impacat sa vezi aceasta masina. Aceasta masina a fost un vis din adolescenta implinit, exact cum mi-am dorit-o, bine mi ar fi placut 3.0 dar asa s-a nimerit:))pe dotari cel putin nu i-a lipsit nimic.
Masina a avut 1 proprietar in Belgia care a murit si a lasat-o mostenire, de aici si km putini pentru ca o perioada destul de lunga a stat in garaj, dar a avut parte de o intretinere foarte buna, de exemplu turbina OEM la 210.000 km (detin facturi si conversatiile cu proprietarul, chiar era doctor:)) ).
Aceasta este la mine de la aproxmiativ 240.000km si cum ai citit mai sus i-am oferit tot ce a avut nevoie tot timpul, schimburile de ulei la 8-10.000km, nu am facut multi km cu ea deorece am avut tot timpul 2 masini, iar de 2 ani merg exclusiv pe 2 roti 7-8 luni pe an, am facut multe drumuri lungi (mai ales la schi bulgaria, grecia, turcia, ungaria si toate drumurile frumoase de prin tara).
Probabil te gandesti de ce nu am schimbat parbrizul, nu am vrut de oftica sa nu l sparg iar, +head-ul, ITP ul se ia fara probleme, chiar si cu DPF off la noxe iese in parametrii, injectoare tipla, turbina incarca bine.
Pentru orice alte informatii si poze extra ma puteti suna si/sau pe WhatsApp la orice ora. Masina se poate vedea L-V dupa ora 17:00, iar in weekend la ora decenta stabilita de comun acord.
Ca sa nu fie discutii pe partea de fiscal, se da fara probleme doar ca la Bucuresti-Sector 4 este exclusiv online si dureaza pana la 10 zile.