BMW X3 (E83) 2007 N52B25A L6
2.5si benzina Steptronic automatic 6-speed
218 hp - 250 Nm
Consum oras 13.5, afara 8/8.5
Optiuni standard
( incalzire la scaune, sensori parcare, xenon, spalare faruri)
Interior piele eco bej ca nou
Type X3 2.5si
Series E83 (X Series)
Body Type Sports Activity Vehicle
Steering Left Hand Drive
Engine N52K
Displacement 2.5
Power 160kw / 218hp
Drive Awd
Colour Black-sapphire metallic (475)
Upholstery Sensatec/sand-beige (KCSN)
S785 White direction indicator lights
S494 Seat heating driver/passenger
S441 Smoker package
S428 Warning triangle and first aid kit
S473 Armrest front
S4BZ Interior trim finishers Titanium light
S662 Radio BMW Business CD
S534 Automatic air conditioning
S522 Xenon Light
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S550 On-board computer
S508 Park Distance Control (PDC)
S502 Headlight cleaning system
S548 Kilometre speedo
S2BE BMW alloy wheel, double spoke 148
S205 Automatic transmission
S240 Steering wheel, leather
S302 Alarm system
S321 Exterior parts in vehicle colour
S8SP Control unit COP
119.000 km reali, a fost masina lu mama, de la casa la Mall, mall casa, am facut eu cateva zeci de drumuri la turcia si frati miu a folosit cateva luni.
Nici nu sa schimbat vreo data distributia ca nu a ajuns la Km.
Revizii sa facut la fiecare 15.000km.
Suspensia + bucsi + articulatia nou original pus acum 3500km
Plus anvelope noi ( + set anvelope iarna )
Masina merge si functioneaza cum trebuie.
Probleme la ea:
Nu sa schimbat niciodata distributia, totusi are 16 ani masina. A cedat garnituri, probabil si un furtun doua.
Trebuie desfacut motorul si facut
Revizie distributie
Revizie ulei si filtre
Schimbat garnituri
Probabil niste furtune.
Momentan din cauza asta consuma 19
Problema 2: un sensor de parcare a cazut inauntru in bara, piuie urat cand sa activeaza la marsalier
( este functional trebuie doar pus la loc )
Problema 3: in 2009 masina a fost lovita de un tramvai , mai exact cu bucata de fier din fata tramvai ului. Intrase doar in usa, norocul nostru, nu a strambat stalpi sau ceva.
A fost reparat la un “nea vasile” rapid si ieftin, si evident cu kit. Cat sa tina si kit ul ala ca a trecut 14 ani de atunci. Asa ca a crapat , a sarit, a cazut kit ul. Trebuie refacut reparatia la usa/ kit/ vopsit.
Estimativ, reparatie la motor duce cam 600€ ( revizie + distributie + garnituri )
Si reparatie la usa depinde de ce mecanic / service sa alege cu incredere poate sa fie intre 450-800€ ( necesita dat kit ul jos conplet, probabil indreptat mai bine usa, vopsit toata usa, si un pic din aripa spate cam 10cm )
Masina este pe firma, toate actele in regula, itp si rca valabil pana aprilie 2024 - acum expirate
Pret 6000€ asa cum este acum. Nu necesita alta cost / reparatie in afara de cele mentionate
DOAR CASH FARA SCHIMBURI