Mucar BT200 , Diagnoză auto profesională / interfață auto bluetooth /ios-android
350 RON
Accept schimb cu telefon și ofer eu diferență .
Descriere Mucar
Acest tester este recomandat pentru masini produse dupa 2005 ( an model ) !!! la masinile sub 2005 e posibil sa nu se conecteze pe toate modulele instalate pe masina.
Produsul este compatibil cu telefon / tableta cu sisteme de operare iOS (minim 9.0) Android ( minim 5.0 )
Diagnoza faciliteaza diagnosticarea vehiculului, permitand utilizatorii sa obtina un raport de diagnostic detaliat de pe telefon.
Testerul este un instrument inteligent de diagnosticare cu conectare Bluetooth pentru proprietarii de masini, care este extrem de precis, ca si instrumentele de diagnostic profesionale. Cititi si stergeti codurile pentru toate sistemele disponibile, opriti lumina MIL (indicator luminos), afisate dupa live in text, grafic si analog pentru o revizuire usoara a datelor.
Cand cumparati testerul auto, veti primi:
1. Gratuit : Diagnosticarea tuturor sistemelor indiferent de numarul de masini.
2. Gratuit : Functia resetare ULEI / Service timp de un an
3. Gratuit : Functia de resetare a senzorului SAS Steering Angel timp de un an
Testerul auto suporta pana la 128 de marci auto.
Pentru celelalte functii de service se va percepe o taxa anuala de utilizare, taxa este disponibila in aplicatie.
Testerul ofera un proces complet de citire si stergere a erorilor vehiculului, pe toate sistemele masinii.
Din aplicatia testerului aveti acces la vizualizarea fluxului de date in timp real pentru intregul sistem al vehiculului, care va fi combinat pentru a crea o diagrama usor de inteles care prezinta data si concluzii despre orice are nevoie masina ta.
Testerul functioneaza cu orice vehicul dupa anul 2005 si pana prezent.
Testerul accepta 15 functii RESET de intretinere:
1. Serviciu de resetare a lampii de ulei (va permite sa efectuati resetarea pentru un nou calcul al sistemului de viata a uleiului de motor odata ce ati schimbat uleiul);
2. Serviciul EPB (este important in mentinerea sigurantei si eficientei sistemului electronic de franare, ajuta la schimbarea placuteleor de frana);
3. Service baterie BAT (permite instrumentului de scanare sa evalueze starea de incarcare a bateriei, sa monitorizeze curentul de inchidere a circuitului, sa inregistreze inlocuirea bateriei si sa activeze starea de repaus a vehiculului);
4. Serviciul DPF (functioneaza special pentru sistemul de filtrare a particulelor diesel cu regenerare DPF, predare inlocuirea componentelor DPF si predare DPF dupa inlocuirea unitatii de comanda a motorului);
5. Serviciu SAS (ajuta la stergerea memoriei senzorului unghiului de directie de defectiune si joaca un rol important in calibrarea senzorului unghiului de directie);
6. Serviciul TPMS (afisarea ID-urilor senzorilor din ECU-ul vehiculului, introducerea ID-urilor de inlocuire a senzorului TPMS si testarea senzorilor);
7. Programare cheie IMMO (functia unica de programare cheilor auto si citirea codului PIN, este utilizata in principal pentru a dezactiva cheile vehiculului pierdute si pentru a programa un nou portofoliu de schimb);
8. Functia de ABS a masinii (resetare ABS pentru a obtine o frana ferma);
9. Resetarea TRAPA (Sunroof) (memoria trapei trebuie in general resetata atunci cand bateria vehiculului este inlocuita sau masina moare);
10. Resetarea suspensiei (resetati sistemul de suspensie, pentru suspensie pneumatica);
11. Resetare cutie de viteze (procedura Resetare Transmisie Adaptive Learning DIY. Porniti masina si conduceti. Dupa ce efectuati aceasta procedura, unitatea de control al motorului (ECU) si unitatea de control a transmisiei (TCU) vor lucra impreuna pentru a afla cum conduceti, monitorizand modul de conducere. Dupa ce urmati aceasta metoda de programare a TCU / ECU conduceti masina);
12. Resetarea farurilor AFS („AFS” inseamna sistem adaptiv de iluminare frontala pe noapte cu farurile Bi-Xenon. Se roteste in fiecare parte, apasand butonul inseamna ca raman indreptate inainte si nu se rasucesc cand rotiti volanul);
13. Codare injectoare (Suporta scrierea codurilor de injectoare cand acestea sunt inlocuite, pe unele sisteme);
14. Adaptare clapeta acceleratie (corpul clapetei de acceleratie este un tub care contine o supapa plana pivotanta (fluture) care este utilizata pentru a controla cantitatea de aer care intra intr-un motor. Intr-o masina injectata electronic cu combustibil, un senzor de pozitie a clapetei de acceleratie si un senzor de debit de aer comunica cu computerul, care furnizeaza cantitatea corespunzatoare de combustibil necesara la injectoare. Trebuie sa reinvete pozitia senzorului clapetei de acceleratie dupa curatare sau reparare);
15. Resetarea cutiei de viteze (instrumentul de scanare monitorizeaza anumite semnale ale senzorilor de pozitie a arborelui cu came pentru a determina daca sunt indeplinite toate conditiile pentru a