Verificare istoric vehicul
Daune, kilometri parcurși, evaluare
Emulatorul Adblueobd2 pentru MAN Euro6 este special pentru Man Truck Euro6.
Emulatoarele AdBlue EURO6 dezactivează sistemul:
• Sistemul AdxBlue (complet)
• Senzor NOX AdxBlue
• Sistemul DPF
• Senzori de temperatură DPF
• Regenerarea DPF
După instalarea Euro6 Emulator, puteți elimina:
• Senzorii DPF - DA
• Senzorul NOx - DA (numai în DAF nu eliminați primul senzor NOx!!!)
• Senzorul (senzorii) de temperatură Adblue - DA
• Pompa Adblue - DA
• Senzor de nivel Adblue - DA
• ECU Adblue - DA
Ghid de utilizare:
Emulatorul Man Euro 6 nu trebuie să fie învățat. Instalați emulatorul sub capacul metalic al pompei AdBlue, pe partea dreaptă, în spatele cabinei, și deconectați fișa de la pompa AdBlue și conectați emulatorul.
Apoi, trebuie să scoateți siguranțele:
F894 (Multisenzor în rezervorul AdBlue)
F738 (semnal +30 al pompei AdBlue)
F1084 (senzor NOx în amonte)
Siguranța F737 este acum siguranța emulatorului.
Siguranța F1109 este siguranța senzorului NOx din aval și A1191a senzorului de temperatură evacuare. Acest senzor trebuie să funcționeze corect pentru regenerarea DPF.
În cele din urmă, trebuie să eliminați alimentarea de la senzorul NOx din aval. Există două opțiuni, una este să tăiați pinul 1 din fișa senzorului NOx, cealaltă modalitate (mai bună) este să scoateți pinul 10 din mufa X3212. Această fișă este vizibilă în partea din spate a motorului, pe partea dreaptă. Aceasta este mufa TE (16 pini) cu cheie galbenă.
Emulatorul Adblueobd2 pentru MAN Euro6 este special pentru Man Truck Euro6.
Emulatoarele AdBlue EURO6 dezactivează sistemul:
• Sistemul AdxBlue (complet)
• Senzor NOX AdxBlue
• Sistemul DPF
• Senzori de temperatură DPF
• Regenerarea DPF
După instalarea Euro6 Emulator, puteți elimina:
• Senzorii DPF - DA
• Senzorul NOx - DA (numai în DAF nu eliminați primul senzor NOx!!!)
• Senzorul (senzorii) de temperatură Adblue - DA
• Pompa Adblue - DA
• Senzor de nivel Adblue - DA
• ECU Adblue - DA
Ghid de utilizare:
Emulatorul Man Euro 6 nu trebuie să fie învățat. Instalați emulatorul sub capacul metalic al pompei AdBlue, pe partea dreaptă, în spatele cabinei, și deconectați fișa de la pompa AdBlue și conectați emulatorul.
Apoi, trebuie să scoateți siguranțele:
F894 (Multisenzor în rezervorul AdBlue)
F738 (semnal +30 al pompei AdBlue)
F1084 (senzor NOx în amonte)
Siguranța F737 este acum siguranța emulatorului.
Siguranța F1109 este siguranța senzorului NOx din aval și A1191a senzorului de temperatură evacuare. Acest senzor trebuie să funcționeze corect pentru regenerarea DPF.
În cele din urmă, trebuie să eliminați alimentarea de la senzorul NOx din aval. Există două opțiuni, una este să tăiați pinul 1 din fișa senzorului NOx, cealaltă modalitate (mai bună) este să scoateți pinul 10 din mufa X3212. Această fișă este vizibilă în partea din spate a motorului, pe partea dreaptă. Aceasta este mufa TE (16 pini) cu cheie galbenă.
Produs neconform Rar .Nu ne asumam raspunderea pentru montarea acestui emulator pe camion.
In unele tari,montarea unui astfel de dispozitiv este interzisa.