VAND GOLF 4 1.4 - 16 Valve - Edition AXP
An fabricatie: 2001
Rulaj: 262,000 km
Putere: 75 CP (55 kW)
Cilindree: 1390 cm3
Combustibil: benzina
+ GPL - Euro 4
Caroserie: Hatchback
Dotari:
- Aer Conditionat
- 4 Geamuri electrice
- Trapa electrica cu 2 pozitii
- Oglinzi electrice heliomate si incalzite
- Faruri reglabile electric
- Inchidere centralizata din telecomanda
- Modul comfort (trapa si geamurile se inchid direct din telecomanda)
- ABS, ESP (control electronic al stabilitatii)
- SRS: 4 Airgab-uri (2 airbag-uri frontale si 2 laterale in scaune)
- Cotiera spate
- Scaun reglabil pe inaltime si adancime
- Volan reglabil pe inaltime si adancime
- Discuri de frana atat pe fatza cat si pe spate
- Consum 7% in afara si 8% in oras pe benzina, 9 - 10 % pe GPL
- ITP este facut, valabil pana pe 17.02.2017
Este ideală pentru începătorii, proaspăt posesori de permis, sau de ce nu, pentru persoanele care vor o mașină practică, ușor de condus ce îi poate duce în siguranță de la A ka B, fără prea mari pretenții.
Acum, pentru cine este interesat, sa facem un mic istoric!
Detin aceasta masina din data de 14 Februarie 2013 si in 11 ani am investit cu totul peste 6000 de euro!
Este in stare buna de functionare, porneste "la sfert" inclusiv iarna, dar evident, desi initial era vopsita "ca noua" dupa 10 - 11 ani si multe locuri de parcare cu mult praf, vecini "de treaba" masina nu mai arata impecabil la vopsea si tabla, dar functioneaza bine si nu are rugina, vedeți ultimele forigrafii!
Pot arata in detaliu tot ce am pus pe ea:
La data de 12 iunie 2015 masina a primit si instalatie secventiala GPL si s-a comportat impecabil.
Consumul pe GPL este de 8.5-9% deci undeva la 18 de lei la o suta de km.
(mai ieftin ca pe motorina chiar :) )
Ulterior, am schimbat filtrul de benzina si cu ocazia aceasta am spalat/curatat rezervorul pe interior la data de 01.09.2015.
Am schimbat si bucsele fata de la bara stabilizatoare si am pus LEMFORDER (cele mai scumpe dar si bune) tot pe 01.09.2015
Am schimbat bobina de inductie (cea in care intra fisele de la bujii) cu alta noua pe 02.09.2015
Am reconditionat alternatorul: schimbat releul + carbunii pe 02.09.2015
Acum incarca impecabil cu toti consumatorii porniti sta undeva la 14,2 - 14.4V
La data de 10 ianuarie 2016 am desfacut si restaurat motorul complet, este practic ca nou, adus la zero, la starea de "rodaj".
Am schimbat următoarele:
* Axele cu came (semi chiuloasa) - 500
* Tacheti (16) + culbutori (16) - 600
* Garnitura de chiulasa - 100
* Supape chiulasa - 350
* Ghiduri chiulasa - 200
* Set cuzineți palier - 150
* Set cuzineți bielă - 140
* Pompa apa - 200
* Distributie (cele 2 curele + 4 role) - 500
* Pompa de ulei - 200
* Semering supape - 30
* Segmenti - 220
* Ulei Mobil Super 3000 5W-40 - 150
* Filtru ulei - 25
* Cuzineți axiali - 30
* Tampon motor antibalans - 120
* Silicon baie - 30
* Ulei cutie Ravenol - 100
* Antigel - 60
* Manopera - 1000
* Schimbat plăcute frână fata - 200
Actualizare date Aprilie 2024:
* Baterie Noua 55Ah - 300
* Switch Pedala Frana - 40
* Sonda Lambda 1 NGK - 350
* Macaralele geamurilor din fata sunt noi.
* Amortizoare fata Magnum - 320
* Flanse amortizoare - 100
* Senzor temperatura motor - 40
* Filtrul Epurator - 150
* Pivoți față (stg + dr) - 150
* Plăcute frână față - 100
* Manopera - 500
Rotile cu care este echipata acum masina sunt cu anvelope in stare foarte buna, dimensiunea 175 80 R14, dar in carte sunt trecute si variantele pe 15 cat si pe 16.
*Pretul actualizat dupa montarea GPL si RESTAURAREA MOTORULUI este 2150 de euro (mai mult decat decent ținând cont ca doar instalatia de gaz a fost 550 de euro, iar restaurarea motorului a fost doar ea 1200 euro) si este valabil doar pentru cei ce vor sa o cumpere cu bani, nu ma intereseaza schimburile!!!