Verificare istoric vehicul
Daune, kilometri parcurși, evaluare
Update2: Schimbat placute frana fata Carbon Lorraine A3+, spate RX3
Cauciuc nou pe față - Michelin Road5 DOT22
Honda VFR 800F Interceptor RC79 2014 Deluxe Edition. UPDATE: 6899 euro. (82.000km în crestere)
- Schimbat lichid frână
- Sincronizat clapete
- S-au făcut schimburile de început de sezon (ulei+filtre)!
Vând Honda VFR 800F Interceptor RC79 2014 Deluxe Edition
- Quick-Shifter Up
- Mânere încălzite (destul de uzate, având în vedere numărul de km și cauciucul mai moale)
- Traction-Control (cu posibilitatea de oprire)
- Auto-Canceling Signals (sistem care oprește semnalizarea după ce ai virat sau ai schimbat banda de mers)
- Lumini Semnale Pozițiile din oglindă toate Full LED, specific modelului
- Evacuare Akrapovic cu silencer (originală și dedicată VFR-ului, cu acte doveditoare și număr de serie)
- Suspensie față + spate schimbate cu unele profesionale de la Wilbers (arcuri progresive față + amortizor spate model 640 road, cu reglare preload hidraulic)
- Filtru aer K&N
- Parbriz Touring Puig + parbrizul original Honda
- Cric central
- Suport Topcase Givi cu mănere pentru pasager (dedicat VFR 800 RC79) + Placa M7 Givi Monokey - NU se oferă topcase
- Gențile laterale originale Honda (red edition) cu închidere din aceeași cheie de contact.
- Capac Monopost + cele 2 bucăți de acoperire a mânerelor pentru pasager (originale Honda)
- Ofer și varianta de schimbător fără quick-shifter pe care am primit-o de la neamț, în cazul în care e cineva căruia nu îi place ideea de a avea q-s. (nu mi s-a părut logic nici mie când mi-a dat-o neamțul, dar e o piesă în plus, nu în minus - moka)
- Carte service Facturi 2 chei originale
- Cauciucuri Michelin Pilot Road 5 (DOT 2019 Mai au multă carne până la indicele minim, dar nu vreau să folosesc sintagma Mai merge un sezon! )
- Ofer și 3L de lichid de răcire de la Motul, pe care nu am reușit să îl schimb înainte de a o băga la iernat.
- Are trusă de scule cu piese Honda + cheia pentru întinderea lanțului
- Sub șaua pasagerului se găsește și o priză cu 2 USB-uri, montată de mine.
- În gaura din jug are montat un Fork Stem Ball de la X-Ram, pentru a putea monta X-Grip-ul pentru telefon (ofer doar montura care este deja în jug, fără X-Grip)
Dețin toate actele și facturile (inclusiv cele pentru intervențiile din Germania), pentru a se vedea cât au costat și când au fost montate.
Motocicleta asta a fost întreținută corect, funcționează cum trebuie și are numarul ăsta de km pentru că a fost plimbată prin multe țări și concedii lungi. Așa că dacă vreți o mobră din 2000 cu 30k km (plimbată de o bătrânică până la pâine și înapoi), mergeți și căutați în altă parte!
Am atașat și pozele cu micile defecte, ca să știți din start despre ce vorbim.
Niste mici zgarieturi pe dreapta-jos (Într-una din vame, am îndreptat-o brusc pentru a-i face loc unei mașini; Rezervorul plin cu benzină, gențile laterale încărcate au dus la balans și căderea ei subită pe dreapta; 5 secunde mai târziu o ridicam în zâmbetele vameșilor și lacrimile mele de sub cască).
Cumparată în 2018 din Hamburg la aprox 40.xxx km. Ultimul ITP a fost făcut chiar la Honda Nord, deci se poate verifica și acolo numarul de km.
Am poze și filmulețe destule, încât să nu ne pierdem timpul unul altuia.
Prețul este în Euro și nu mă interesează schimburi! Publi24_1