DTH Diag ofera servicii de diagnoza completa si coding cu software dedicat in functie de marca :
Mercedes - STAR / XENTRY
BMW -Mini Icom / Ista
VAG Group - Piwis (Porsche) / ODIS / VCDS / VCP
Multimarca Launch / Autel
VA ROG TRIMITE TI MESAJ PE WHATSAPP SAU MESAJ NORMAL .. raspund mai greu pe olx
**NU MODIFIC KM - oricat va minte cel ca ii va da inapoi ca nu pot fi gasiti , va pot dovedi contrariul.**
*VAG component protection , update SVM cam tot ce se poate face cu acces online.*
*** Pentru a vedea o parte din lucrari DTH Diag pe facebook ***
*Pentru programari si alte intrebari va rog whatsapp la numarul din anunt*
+Detin interfata de diagnoza pentru orice masina
+Verificare amanuntita a sistemului de alimentare (presiune combustibil rampa , presiune combustibil pompa , timpi injectie , debit injector etc )
+Verificare parametri flux aer (presiune turbo,debit aer , presiune admisie;)
+Activare Regenerare DPF facuta corespunzator fiind masurati parametri si temperaturile.
+Verificare parametri cutie automata (DSG - ZF6/8 - 5/7/9G Tronic - Multitronic CVT - PowerShift etc)
+Adaptare : Pompa ABS - Calculator cutie - diferite module ce provin din dezmembrari sau noi.
Verificare inainte de cumparare .
Prin verificarea parametrilor motor/cutie se poate estima corect gradul de uzura al motorului cat si a cutiei.
O masina poate merge si trage dar sa prezinte uzuri :) ex fluctuatii de boost insesizabile la simt dar electronic se vad imediat.
GAMA VAG : FULL coding (Lane Assist - Sign Assist-Retrofit - Component Protection - Parametrare module Online - US Style - Needle Sweep - Drive Select - Donut Style - Urban Joke - Video in motion ETC)
(patesc des sa repar dupa ce strica altii aveti grija pe mana cui va lasati masinile drept cobai , in cel mai rau caz se ajunge la parametrizare modul online pentru a aduce masina la setarile de fabrica)
Folosesc HEX NET LICENTIAT si ODIS nu clone :)
Porsche : detin interfata de diagnoza Porsche pot efectua codari , calibrari motor/cutie , update soft etc.
BMW - > Activare Carplay - Video in motion - Update Harti - Memorie Start Stop -Gong Centura-Full coding
Mercedes -> SCN Coding - Agility Mode - AMG Menu - Sign Assist - Retrofit Coding - ETC
Pentru restul marcilor daca este nevoie de o anumita codare se discuta telefonic sau whatsapp.
*Colaborez cu multe service uri si mecanici particulari pot indruma in functie de necesitati si complexitate catre persoana potrivita cerintelor masinii.*
**O verificare completa este un proces complex si dureaza intre 45 min si o ora (in anumite cazuri timpul variaza) , neaparat un sfert de rezervor minim in cazul in care se fac probe de mers.**
Pot insoti in cazul in care doreste sa achizitioneze o masina sau ma pot deplasa singur oriunde fiind trimis raportul pe email/whatsapp inclusiv poze/filmari cu defectele constatate . Masina fiind verificata total fiecare modul in parte , parametri de functionare motor, cutie de viteze in regim de mers urban cat si extra-urban .
Program 10:30-21:00 (pentru urgente puteti suna oricand)
Pentru cazurile extreme (masina trecand prin 10 maini si diagnosticul pus eronat de fiecare data, se lucreaza doar cu programare , cazurile delicate necesita atentie sporita si timp mai mult)
Urmeaza un roman scurt dedicat pasionatilor :
Una din probleme cand ajungi la cineva care intermediaza o lucrare (lucreaza alticineva ce laptopul lui pentru ca el habar nu are despre ce e vorba si nu stie , e ca si el isi va pune o suma peste suma ceruta de cel care de fapt o repara pretul fiind dublu , a doua e ca in caz de ceva merge rau intermediarul va da vina pe cel care de fapt a lucrat si tu ramai cu masina pom de craciun si iar timp pierdut si nervi sa o pui la loc .
Servicii de tunning nu oferim cel putin nu putere motor din simplul motiv ca este necesar un stand dyno si decat sa punem ponei pe vorbe mai bine nu mai punem . De mentionat este ca orice soft de putere impinge componentele la limita superioara a tolerantelor si implicit creste uzurile in timp (toti se lauda ca sunt in tolerante dar una e o turbina capabila de 2.8 bari ea pe masina lucreaza la 2.2 bari si cu un stage 1 se duce in 2.5-2.6 bari fiind fortata sa faca mai multa presiune , practic softurile nefiind custom si personalizate perfect si fara stand dyno si opacimetru nu se poate verifica unde se incadreaza masina ca si tolerante(inclusiv noxe) decat cu probe(doar pentru parametri functionare) de drum dar in 9 din 10 cazuri chiar daca se observa ca parametri motorului sunt impinsi putin prea mult se merge pe principiul merge si asa , ca doar nu o sa dea iar softul jos sa l trimita la cine il face si sa l puna iar pe masina ..de aceea personal recomand modificari software doar pe stand ul dyno la firme de renume cu ar fi AMC (Brasov) - A Team (Brasov) -One Customs (Sibiu) si in final , consumul de combustibil daca se merge agresiv cu masina consumul va creste exponential e simplu , daca masina are 10 cm2 in plus pe rampa de injectie in sarcina datorita