Verificare istoric vehicul
Daune, kilometri parcurși, evaluare
Al doilea proprietar, provenienta Romania.
Am luat masina asta cu un plan simplu (care s-a dovedit a nu fi tocmai simplu): sa o transform intr-un soi de camper. Ceva simplut, suficient cat sa incapa o saltea mare in spate, sa am loc de bagaje, si sa pot pleca la drum lung, cand si cum am avut chef.
Aceasta a facut cca 40k km de cand este la mine, timp in care a vazut mai multe tari, mari, munti, trafic si toate conditiile posibile de drum.
De cand am luat-o, putem spune ca masina a primit tot ce trebuie. Am refacut suspensia complet (arcuri Eibach, amortizoare Bilstein, bucsi Powerflex, brate fata/spate, rulmenti etc), turbina noua (AVD), EGR nou, chiulasa refacuta complet (din cauza consumului de ulei), calorifer Denso, motorase clima, garnituri, furtunuri, motorase frana de mana, baterie, pompa tandem, faruri reconditionate cu proiectoare si becuri Osram NBL 200%.. Schimburi de ulei la 7.000 km, cel din Haldex schimbat si el.
Pe sunet masina este insonorizata in usi si in portbagaj, cat si pe alocuri prin alte parti.
Vizual masina are zgarieturi si urme vizibile, in special pe partea stanga (asa am cumparat-o). Structural e intr-o stare foarte buna, burduselile sunt doar de suprafata. N-a fost masina de expozitie, dar a fost tinuta mecanic in regula, pentru drumuri lungi fara batai de cap.
E un Passat B6 Variant, 4Motion, 2.0 TDI (BKP, 140cp), echipare Highline, 250 500 km, cu scaune sport incalzite cu alcantara, trapa, xenon adaptiv, bluetooth audio, comenzi pe volan, incalzire suplimentara (NU Webasto), clima pe doua zone (baga rece ca-n congelator, cald ca in cuptor). Aceasta vine echipata cu jante aliaj 16’’ + Bridgestone Turanza (DOT21).
Se vinde deoarece vreau sa imi cumpar un hibrid mai nou.
Masina se poate vedea in Bucuresti (zona Charles de Gaulle) sau in Chitila, Ilfov.
Scrie-mi direct pe platforma sau WhatsApp – prefer mesajele, ca sa fiu sigur ca am acoperit ce e de acoperit.