MG ZS Ev Comfort alb 2020 95000km
Baterie: 45 KWH
Putere: 143CP
Culoare: Alb
Import: Olanda (in curs)
Prima inmatriculare: 27/10/2020
Garanție: de fabrică 150000 km sau până în 2028
Incarcare: Type 2 (AC) pana la 6.6 kw putere, sau CCS 2 pana la 76kw putere.
PRET: 12.950 EUR (tva inclus, deductibil)
Cerificat Fiscal disponibil in ziua vanzarii (luni-vineri pana in ora 12).
NR rosii la cerere contracost.
Posibilitate finantare BT leasing pentru Firme.
Gasiti reprezentanta MG aici in oras, pentru orice verificari pe care doriti sa le faceti.
NEFUMATORI.
Cadou: Presuri noi de cuciuc tip tavita (nu lasa mizeria si apa sa iasa)
Dotări:
Lumini de zi Led.
Stopuri Led.
Leaving/Comming Home.
KeyLess Entry.
KeyLess Go.
Reglare scaune parțial electric.
Climatronic digital.
Încălzire în scaune.
Navigație Color 3D ToutchScreen.Harta navigației este extins si pe teritoriul României în detaliu.
Sistem de recunoaștere si avertizare al tuturor indicatoarelor de circulație.
AppleCarPlay wireless, AndroidAuto wireless, MirrorLink, Bluetooth, USB.
Volan de piele multifuncțional.
Oglinzi electrice, incălzite, heleomate și pliabile electric.
4 Geamuri electrice
Senzori de: Parcare,Ploaie, Lumini.
Cameră Marşalier
Monitorizare presiune anvelope.
Avertizare unghi mort.
SideAssist.
FrontAssist.
LaneAssist (menține banda de mers).
Criuse control adaptiv.
Frânare de urgență.
KERS (încărcare baterie prin frânare).
DriveMode (Normal, Economic, Sport).
Pachet Crom.
Jante aliaj
2 X Isofix.
2 X chei.
2 Cabluri de Încărcare.
Încărcare rapidă (CCS).
De ce un autoturism electric?
Personal, exploatez o utilitara electrica, am detinut o tesla, si multe alte electrice sau plugin hybrid, as putea sa va insir cateva aspecte din experientele mele:
1. Contract de furnizare energie electrica incheiat cu Hidroelectrica, cu pret de furnizare 0.9 lei/kw final(Azi cred ca au crescut oferta la 1.1 lei/kwh). La un consum de 16kwh/100km rezulta un cost de exploatare de 16.2 lei la 100 km parcursi urban. Comparat la un consum de 6-
7l/100km urban, motorina costa 55 lei. Diferenta e substantiala! Daca detineti instalatie de panouri fotovoltaice diferenta devine enorma, costurile cu energia ajungad chiar la ZERO in cazul in care exista si stocare in baterii sau alte sisteme.
2. Impozitul anual ZERO, desi intentia nouliu guvern este de a introduce un impozit de 80 lei/an, nesemnificativ.
3. Parcari gratuite si acces in zone centrale in care motoarele diesel sunt interzise.
4. Stationarile cu motorul pornit, genereaza consumuri de motorina/benzinna. La masinile electrice acest aspect este eliminat, in stationare motorul nu consuma energie.
5. Aspecte foarte importante legat de intretinere/mentenanta:
- datorita franarii regenerative (frana de motor), placutele rar ating discurile, rezulta o uzura MULT mai mica decat in cazul motoarelor termice, schimburi la termene de pana la 4 ori mai mari!
- NU mai exista schimburi de ulei si filtre (aer+combustibil+ulei)
- lipsa sistemului de injectie, de esapare gaze, de reducere a noxelor PDF, cutie de viteze, ambreiaj, sistem de sincronizare axe + curele si lanturi de distributie, cilindrii+pistoane+biele+axe, lipsa ulei+filtru ulei, lipsa rezervor+pompa+filtru combustibil, lipsa filtru aer+debitmetru+turbosuflanta+EGR... Toate acestea NU SE POT DEFECTA, deoarece nu exista la motoarele electrice!
6. Puteti incarca oriunde exista o priza normala, nu doar la statii de incarcare publice sau private. La priza normala de la 0 la 100% dureaza aprox 12 ore la 16 Amp(3.6 KW), cu un incarcator de casa Level 1 AC. Cu încărcător Level 2 AC de 7.2kw se încarcă in 6 ore.
7. Ai nevoie urgent de curent? la o statie rapida (de la 50KW putere) CCS2 dureaza aprox. 40 min sa incarci 10- 80% cat recomanda producatorii atunci cand incarci cu puteri mari. O pauza de masa, niste cumparaturi, sau alte probleme administrative, si masina e incarcata. Reteaua de statii in mediul urban a prins aripi, se gasesc relativ usor(vezi in aplicatia Plug Share).
8. Fata de motoarele termice, cele electrice consuma mult mai multa energie atunci cand le "dai pe coaja". Asta te cam disciplineaza sa conduci fluent, fara accelerari si franari agresive. Condusul intuitiv, folosind decelerarea (frana de motor) fara a atinge pedala de frana aproape deloc, recupereaza foarte multa energie, iar la final de zi media de consum scade.