Verificare istoric vehicul
Daune, kilometri parcurși, evaluare
Volvo XC60 D5 R-design de vanzare: import Germania, al 2-lea proprietar in Romania (primul proprietar fiind o familie din Focsani care a avut-o 7 ani), masina personala detinuta timp de 7 ani si folosita doar pentru drumuri lungi cu familia (foarte putin utilizata urban, avand alta masina in acest scop). Ca nivel de echipare este ceea ce se poate numi "top" pe generatia respectiva (Keyless entry/drive, senzori parcare fata/spate, incalzire scaune fata/bancheta spate, BLISS, Lane departure warning, trapa panoramica), cele mai notabile optiuni fiind CWAB-ul (auto-franare de tipul city safety dar la viteze mai mari de 50km/h) si suspensia adaptiva 4C. Masina a fost intretinuta in mod corespunzator iar lista de reparatii facuta pe parcursul acestor ani ar fi prea lunga de enumerat aici (cele majore si complicate fiind facute de regula la service-uri dedicate din Bucuresti).
Cu toate acestea si oricata grija am incercat sa am de ea, are totusi 14 ani si NU este o masina impecabila mai ales pe partea estetica exterioara:
- puncte de rugina pe ambele aripi fata in acelasi loc (defect de fabricatie al modelului, scurgerile laterale cad in arcada aripelor si in timp le ruginesc)
- cateva stersaturi pe spoilerul spate (ambele parti) de la soferi care n-au invatat sa parcheze
- o zgarietura pe o portiera spate (masina de gunoi cred) + o zgarietura mai adanca pe o aripa spate (asa era de la achizitie)
- un ornament prag atins usor (asa era de la achizitie)
- ornamentul volanului incepe sa se rupa (defect comun platformei, nu doar modelului)
- interiorul arata (consider eu) bine, poate exista ceva zgarieturi fine sau urma de uzura pe tapiserie dar nimic de genul rupturi
- 2 urme de pietricele in parbriz, ambele dinainte de o cumpara, care nu s-au extins deloc
Probleme notabile:
- parbrizul original, are nevoie macar de o re-etanseizare pe parte superioara - defect al modelului, izolatia a fost proasta din fabrica si in anumite conditii (ploaie intensa, dar nu mereu) te poti pomeni cu apa la picioare
- portbagajul se deschide automat doar din cheie sau din butonul din bord - butonul (placa presiune) de la portbagaj fie are oxidate contactele fie trebuie inlocuit cu totul (parca 500Ron) - din nou, defect destul de comun al modelului
Momentan masina sta parcata nefiind folosita in mod curent (motiv pt care i s-a si descarcat bateria).Se vinde cu un set suplimentar de jante Volvo pe 17 pe care sunt anvelopele de iarna (cele de vara echipate sunt pe 18), Continentaluri cumparate set de noi, destul de recent.
Fara schimburi, fara negocieri, pretul fiind deja sub cel al pietei.
Se poate vedea in zona Pacurari si raspund pe Whatsapp destul de repede dar repet: nu va pierdeti timpul crezand ca o masina de 14 ani parcata la principala sau printre blocuri arata impecabil si e bibelou.