Verificare istoric vehicul
Daune, kilometri parcurși, evaluare
Scuterul a fost adus din Italia, in 2017, la 12.000km.
38681 km la ultima fotografiere.
Accesorii si dotari:
Topcase original Yamaha (incap 2 casti openface)
Cric central
Parbriz reglabil pe inaltime
Husa de ploaie Tucano Urbano Termoscud cu compartimente gonflabile (nu “falfaie”) pentru motociclist
Lant protectie ABUS level 15
2 seturi de chei (scuter, topcase, lant de protectie plus cod de cheie)
Bujie NGK iIridium.
Termometru in bord.
Scuterul este in stare perfecta de functionare. Pe perioada iernii si a verii sta in garaj subteran. Tot istoricul de service il am trecut in cartea motocicletei si se poate regasi si la cei de la RAMS Motorsport unde au fost facute lucrarile de intretinere.
Estetic 8/10 (are usoare zgariieturi de la fostul proprietar (vezi poza) si o masca frontala la care s-au rupt suportii din cauza drumurilor noastre . Din cate stiu este ceva des intalnit la acest model.
Nu a avut accidente, nu a avut culcari.
Ce trebuie schimbat in viitorul apropiat : anvelope (la anul)
Ce poate fi necesar sa fie schimbat: bateria (nu am schimbat-o niciodata pentru ca nu a dat semne de obseala – pe timpul iernii a fost incarcata constant la redresor),
Ce a fost schimbat in ultimul an:
Filtrele de aer si de curea, placutele fata/spate lichidul de frana (Castrol Race) si lichidul de racire motor (Motul Hybrid).
Eu il folosesc zilnic in stil commuter de la venirea primaverii pana la sosirea primei zapezi. Fac aproximativ 50 de km pe zi si sunt foarte multumit de el. Are putere absolut suficienta pentru a merge lejer cu 110/120km/h pe autostrada si pentru a te descurca prin traficul bucurestean. Are avantajul ca are roti cu diametru mare, este comod si incapator. Sub sa are si acolo suficient spatiu pentru cumparaturi sau geaca moto. Consumul nu mi-a depasit niciodata 5%, iar cel mai bun conum cand megi constant e 3.2%.
Daca esti interesat/a, te astept cu drag sa il vezi in Bucuresti. Are itp pana anul viitor. Are toate actele in regula.