Anunțul a fost dezactivat!
CarZZ.ro

Opel Astra G Bertone Cabrio

2.300 eur
ID 3175148
2001 | 205,000 km | Benzină | acum o lună
Oradea, Bihor
Marcă

Opel

Model

Astra

Versiune

G

Caroserie
Cabrio
An fabricație
2001
Rulaj
Verifică km! cebia
cebia carvertical
205000 km
Combustibil
Benzină
Stare
Utilizat
Capacitate motor
1796 cmc
Putere
125 cp
Cutie de viteze
Manuală
Transmisie
Față
Normă de poluare
Euro 4
Culoare
Gri
Ţară de origine
Germania
VIN
W0L0TGF671B004726
 Timbru de mediu plătit
 Înmatriculat
Verifică mereu VIN-ul unei mașini înainte s-o cumperi.

Vând Opel Astra G Bertone Cabrio, fabricat în anul 2001, motor 1.8L benzină (cod motor Z18XE), se află în posesia mea din 2017, a fost achiziționată la aproximativ 161.000 km (conform bordului), cât timp a fost la mine vă pot garanta că kilometrii nu au fost dați peste cap.
*În raportul de istoric vehicul de la RAR veți putea observa că la ultimul ITP din 2022 apare greșit că mașina are 230.000 km când de fapt avea 203.000 km (au greșit cei de la ITP).

Mașina are următoarele dotări:
-ABS
-ESP
-Becuri exterioare LED (în afară de becurile de pe faza scurtă/lungă)
-Cameră de bord 70mai Pro Midrive D02 cu card de memorie de 64GB
-CD Player original modificat ca să aibe intrare auxiliară (mufă jack audio de 3.5mm) și de asemenea are și un modul Bluetooth muzică+handsfree
-Climă automată (climatronic) funcțională - recent a fost încărcat cu A/C si bagă rece cum trebuie
-Decapotare full electrică funcțională
-Deflector de vânt original
-Folii spate
-Lumini albe la picioare, legate la plafonieră pentru vizibilitate mai bună noapte în momentul în care se urcă în mașină
-Lumini RGB la picioare, culorile se schimbă cu o telecomandă
-Poziții US style de calitate făcute custom - NU se ÎNCĂLZESC DELOC, NU există riscul de a lua foc - sunt făcute cu un microcontroller, NU cu rezistențe legate aiurea cum se găsesc pe net
-Proiectoare de ceață
-Scaune față încălzite
-Scaune piele
-Senzori de parcare spate

Ca și lucrări de întreținere principale, s-au efectuat următoarele:
-Ulei (GM 10W-40), filtrele de aer/polen/ulei și bujii NGK s-au înlocuit la 204.483 km în noiembrie 2022
-Înlocuit sonda lambda spate (după catalizator) la 204.000 km în septembrie 2022
-Înlocuit lichidul de frână cu ATE SL.6 DOT 4 la 202.000 km în data de 12.02.2022
-Schimbat bateria cu BOSCH S5 la 202.000 km în data de 25.01.2022
-Înlocuit termostatul+garnitura la 199.767 km în data de 30.09.2021
-Înlocuit filtrul de benzină și reglată direcția la 192.000 km în data de 09.07.2021
-Umplut sistemul de aer condiționat cu freon+substanță de contrast UV la 191.000 km în data de 01.07.2021
-Evacuarea completă de la catalizator înlocuită la 189.979 k în data de 06.03.2021
-Distribuția+pompa de apă a fost înlocuită la 173.675 km în noiembrie 2018
-Mașina a fost complet revopsită în octombrie 2018

Mașina se prezintă într-o stare foarte bună, nu are nici un punct de rugină (nici înainte să fie vopsită nu avea rugină), se conduce bine, motorul merge perfect, s-au investit mulți bani și timp de-a lungul anilor în mașină.
Ea a fost complet revopsită în octombrie 2018 și am încercat să întrețin vopseaua cum am putut eu mai bine: a fost dată periodic cu ceara solida și lichidă, a fost spalată exclusiv la spălătoriile de tip self-wash de către mine, niciodată nu a fost la spălătorii cu perii sau la 'băieții' de la spălătorii, mereu a fost ștearsă cu cârpe microfibră în mișcări de linii drepte și nu mișcări circulare (pentru a evita zgârieturile fine de tip "pânză de păianjen"), acoperită cu o husă iarna.

Ca și defecte: are mici defecte estetice pe bara față/spate datorită vecinilor care nu știu să conducă, o îndoitură de diametrul unei monede de 50 de bani pe aripa stângă spate din cauza mea (a picat bicicleta pe mașină :)) ), scaunul șoferului este uzat, totuși, mașina nu este nouă dar am încercat s-o întrețin cât mai bine.

Decapotarea este electrică și funcțională, se poate acționa și din cheie. De-a lungul anilor au mai fost schimbate furtunurile hidraulice (din cauza că erau vechi și "explodau") și schimbat uleiul hidraulic cu ocazia schimbării furtunurilor. Au mai fost reparate și cei doi clești de prindere din față, tot așa, din cauza vechimii mașinii au crăpat plasticele din mecanism și nu mai închidea electric, doar manual.

Toate becurile exterioare (în afară de faza scurtă/lungă) au fost înlocuite cu LED-uri de calitate, nu se încălzesc (au radiator integrat), sunt puternice, mai ales cele de marșalier - luminează excelent pe timp de noapte - și oricând se pot pune înapoi becuri clasice pe filament. Becurile de semnalizare NU au rezistențe instalate pentru a anula eroarea de bec ars (hyperflash), deci nu există risc de incendiu. Becurile din bord și afișajul TID au fost înlocuite cu LED-uri albe.

Cât timp a fost la mine, nu s-au efectuat lucrări pe stilul "lasă că mere și-așa" - totul a fost făcut cu cap, cu grijă și cu atenție la detalii.

Pe lângă mașină, mai dețin și următoarele piese care vor veni cu mașina la momentul vânzării:
-Carcasă oglindă stânga
-Sistem complet de decapotare împreună cu o prelată neagră (prelata necesită curățate profundă)
-Jante pe 15 (fără anvelope)
-Grila originală de Bertone
-Siglele laterale de Bertone
-Afișaj MID (computer-ul de bord)
-Boxe Pioneer de 16 cm noi nouțe


Ofer mult mai multe poze, detalii, facturi și lista cu lucrările de întreținere efectuate, pot fi contactat la telefon, în privat, pe WhatsApp, iMessage, SMS, etc.

Accept schimb DOAR cu Mazda RX-8.

Calculator Rate Standard (dobânda fixă)

Valoarea produsului

EUR
Completează spațiile libere

Durata creditului

LUNI
Completează spațiile libere

Rata dobânzii

%
Completează spațiile libere

Avans

%
Completează spațiile libere
Calculează
Rata lunară0 EUR
Vinzi ușor, faci bani rapid!
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici